Történt ugyanis, hogy néhány napja itthon vagyok (a nagyobbiknál már eddig is iskolaszünet volt, második gyermekemnél pedig kitört az óvodai nyári szünet, a szülő meg oldja meg a nyarat ahogy akarja) és unalmamban a modell.hu oldal Quabla modelljeit kezdtem böngészni. Leszűrtem a kínálatot és a kategóriáknál mit látok? TT modellek
Gondoltam valamelyik feltöltő robot a hétvégén többet szívott a kelleténél, vagy a munkaerőhiány a modell.hu-t is elérte, így olyanokkal dolgoztatnak, akik a TT és a H0 modelleket sem tudják megkülönböztetni egymástól. De nem, én tévedtem, kérek elnézést, hamu a fejemre, stb. (jöhetnek kommentben a "vk hülye volt" megjegyzések) Képzeljétek, a tatabányai mester beszállt a TT-be!
Nem is egy modellel, hanem mindjárt hattal. Van ott minden, mi szem-szájnak ingere,
Ha elfogadjuk azt, hogy az átlag magyar vasútmodellező szarrágó, akkor a tt-s pajtások közöttük is a legnagyobbak. Miért is? Hát azért mert az ideális méret tényleg a legtöbb panelban kompromisszumot jelentett apuci terepasztalának az ágy alatt, és a bttb, zeuke és társai ontották hozzá a fost. 1990 után jöttek ugyan a nagyok (Piko reloaded, Tillig, Roco), de egyrészt a tolongás nem volt olyan nagy, másrészt a németek ennek hatására eldobták a régi lomokat, amit mi lelkesen felcsipegettünk. Az emberek megszokták, hogy egy tehervagon az ebay-en sofort-ban, free shippinggel 2 euro, egy személyvagon ugyanitt "akár" 8 is megvan. Ebbe az idilli világba be lehetett ülni, mint a komoly vállalkozó a bálnamercibe, vagy ötvenes bombanő a dauerbúra alá, zene felhangosít, szem becsuk, minden rendben.
TT-ben ma is minden ceruza kicsit vékonyabban fog, pedig nem az a néhány gramm műanyag granulátum a nagy tétel, amit a H0-hoz képest egy kocsin fogni lehet, hanem a piac ilyen. A szerszám, festék, stb. kb. azonos, ráadásul a várható darabszám kisebb is.
Ha körülnézünk, ma már van itt minden, két tengelyes német VTG tartály 7 ezer, magyar Fal-Eas 8-9 ezer, MÁV Res nyolcezeröt. És akkor megjön a Quabla és bumm, berobbant az Uh tartállyal, ami (annyi mint ennyi, plusz még az, meg a haszon, meg az áfa, kerekítve felfelé legyen) mindjárt 13500 Ft, és úgy is lett.
Én is vennék belőle, hogy inspiráljam és szpozoráljam a mestert, de nálam sajnos a két sínszál közé esik, tudom, az én hibám.
Reméljük sok német turista jár majd erre és felvásárolják mindet, cserébe meg felhajítják a vackaikat az ebayre és minden megy tovább, mint eddig.
Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy az elmúlt években kibontakozott egy igényesebb tt-s réteg itthon is, akiknek viszont többségében van annyi eszük, hogy egy átfestésért nem adnak ennyit.
1xbet - No 1xbet Casino | Live dealer casino online
VálaszTörlés1xbet is a reliable 1xbet login casino site that offers 다파벳 a great casino ford escape titanium games from the best software providers for the regulated 프로토 gambling 토토 사이트 markets. Rating: 8/10 · Review by a Tripadvisor user · Free · Sports